// Short Little Girl // More thans word: Polaroid Picture.

Sunday 9 December 2012

Polaroid Picture.

Aku try buat polaroid picture ni, sebab aku ternampak sorang blogger buat. Macam cantik, so aku pun try buat satu. Mudah je. Macam edit letak frame.

Aku guna gambar Ray dari group C-Clown. Macam lain pulak muka dia -.-" Aigoo

By the way, aku dah siapkan skin ke-4 aku. Kali ni aku guna SHINee untuk sumber inspirasi skin aku. Basecode sama dengan skin kedua aku just aku tukar. Aku takde idea nak buat basecode lain. Basecode yang aku guna simple je. Aku ingat nak pakai basecode skin pertama aku, basecode daripada Fatin Hazwani. Tapi aku malas nak tukar skin tu. So aku pakai basecode yang simple. Kalau aku dah pandai nanti aku buat skin yang lebih menarik *aku dah takde idea -.-


Crush saya G-Dragon. Awak? xD

0 000 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar