// Short Little Girl // More thans word: Header Kpop For Giveaway.

Thursday, 13 December 2012

Header Kpop For Giveaway.

*header ini bukan freebies ye :)

SHINee

INFINITE

B1A4


TEEN TOP

NU'EST

MBLAQ

Header untuk GA Fhazwani dan AqilaF dah siap. Saya sponsor header kpop 6x. Own made. Jadi sesiapa yang dapat header ni nanti harap dapat terima header yang tak seberapa. Harap pemenang header ni nanti kpopers macam saya, kalau bukan kpopers, aiyark! Saya tak tahu :b 

Header transparent . Width 800 Height 240 .


Ohh. Sebelum terlupa. Today 13/12/2012 is #HappyOnewDay!! Leader Onew! 생일축하합니다! 너무 보고 싶었어요! Ommo! Aku yang ter-excited  sangat. Muahaha. For your informantion #HappyOnewDay stayed on the worldwide trendlist for a total of 3.5 hours! Happy Birthday to our angel of a leader; great job SHINee world! 사랑해요!


Embedded image permalinkTumblr_mezf8cpt6o1rwz7fwo1_500_large

Crush saya G-Dragon. Awak? xD

7 000 budak comel:

ELFarahin said...

awww~semua comel! feberet SHINee pye. huhuu...follow u, chingu :3

Jajajannahh's said...

thanks :)

eymasu said...

comelnye..saya nak header macam tu la..boleh tak buatkan..hehe..cuma beza saya peminat darama korea..(^_^)

Fatin Hazwani. said...

Dear, saya dah ambik gambar header ni semua. :) thanks for be a sponsor ^^

Budak Ewan said...

wow, comelnyaa :D Good luck untuk PMR
http://wanisukabercerita.blogspot.com/2012/12/bila-result-pmr-2012-nak-keluar.html

eymasu said...

sayanye header tu mana bersambung..cuma transparent..awak bleh buat transparentkn..hehe..(^_^)

MiMinHo said...

Ya Allah comelnya yang Shining The world tu :D

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar