// Short Little Girl // More thans word: Memories of 12.12.12

Wednesday 12 December 2012

Memories of 12.12.12

Tumblr_metnunlw0e1rloqdso1_500_large

Aku happy sangat harini. Hang out dengan kawan-kawan. Tengok movie. Harini pun family macam awesome pulak. Bagi aku keluar hang out. Thanks ibubu and ayayah ;* muah setepek


Macam-macam yang aku rasa harini. 12.12.12 meninggalkan satu memori yang indah. Saranghaeyo 12.12.12. Walawei. Macam dram korea pulak -.- Haha

Tumblr_lekukqq6fl1qc4uvwo1_500_large

And aku dengar BTOB , EXO-M and SUJU-M ada kat Kuala Lumpur *memang pun* Actually aku tak berapa kenal sangat dengan dorang. And aku tak amek tahu pun pasal dorang. Ngee. Yelah. Even aku ni kpopers yang setia. Aku takdelah minat kat semua group kpop. Sesetengah je aku minat. Yang lain biasa-biasa. Hmmm. Between the three group that came to Malaysia, #IWouldKillToMeet BTOB :)
Why? Because they are awesome group. Hwaiting!



http://my.churpchurp.com/JannahMEE/share/GentingREJOICE
one click please . I'll click yours back :) 

Crush saya G-Dragon. Awak? xD

2 000 budak comel:

Syazwani MS said...

BTOB,Exo-M da Suju-M dekat malaysia? wowow

Jaena Haara said...

Yupp. Dorang baru je buat showcase 11 Dec haritu :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar