// Short Little Girl // More thans word: Segmen : My Awesome Flawless Bias

Friday 23 November 2012

Segmen : My Awesome Flawless Bias

Click banner for more info :)

Ohh ye. Aku join segmen di atas ni. Kenapa aku join? Sebab segmen ni pasal 'bias' okay. So, that was awesome thing ;D Okayy. Lets start it.
Miss Farzana suruh bagitahu semua orang dalam dunia pasal bias kita :

Bias saya ialah G-Dragon. I love him since 2008. You know GD? Leader of Big Bang. And the awesome leader ever. I love him tightly *please muntah* Why I love my bias? Sebab dia sangat awesome, ada tough *little bit* , voice yang cute, character macam budak-budak *dalam Family Outing & Running Man, oppa sangat cute!* , he also pengubah lagu okay and he's so cool. Oppa selalu tukar style rambut and dia amek risiko yang tinggi dalam style dia. Yelah, kadang-kadang anti-fans pun boleh anti gila kalau rambut artist buruk *pleaselah, gedik kayy* Oppa also funny. Ada tengok Running Man? Wahh. Episode tu dah banyak kali saya ulang semata-mata nak tengok oppa. GD oppa seorang yang shy! Itu saya suka! Ommo. Saranghae double for him! Oppa jugak seorang leader yang baik, dia pernah buatkan lagu untuk ahli grup dia seperti Daesung & Seungri. Awwesome oppa! I hope I can meet GD oppa one day :') 

Big-bang-g-dragon-gd-hairstyle-favim.com-491630_large
Antara style rambut GD oppa :D *awesome*

Tumblr_mdckwvtxmo1qes1hso1_500_large
GD's picture yang aku rasa seksi :D


Crush saya G-Dragon. Awak? xD

0 000 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar