// Short Little Girl // More thans word: Inilah Remaja Zaman Sekarang

Friday, 23 March 2012

Inilah Remaja Zaman Sekarang



//Bismillah dulu\\ Korang ada tengokkan berita-2 pasal remaja 15 tahun yang katanya kena culik tu? (SITI NUR FATIHAH MAHADI)*haish, budak ni buat orang risau jelah* Lepas kes tu , ibu aku tak kasi aku pegi kedai beli kad tambah nilai sorang-2 lagi *topup la makcik* First aku tengok berita tu memang takut gila lah nak keluar rumah -.- Takut kena culik. Tapi aku pelik kenapalah budak ni sanggup melarikan diri untuk tinggal dengan teman lelaki. Gatal nak berlaki ke sayang oii?? WATDAHEL *sorry aku takbole kawal emosi, HAHA* Umur baru 15 tahun dah berani erk nak lari pegi duduk ngan boiprengg? *kalau aku ofcoz dah kena tibai* Kes terbaru pun budak 15 tahun jugak yang lari ikut boipreng dia yang dah kahwin *mak ai, suami orang tu* Tapi satu je aku nak tanya, kenapa mesti remaja yang berumur 15 tahun?? Haish malu pulak aku deyh *ekceli aku pun umur 15tahun, tapi insyaAllah aku takkan terpengaruh dengan semua ni, Aminn* Kepada remaja-remaja di luar sana, tolonglah jangan berbuat demikian ye. Kerana ini mungkin akan membuatkan ibubapa anda risau atau berasa malu akan perbuatan anda. Jika ada masalah cuba untuk berkongsi. Takpayah lah nak berpacaran di usia macam ni. * I means berpacaran sampai nak lari ikut BF* hehe. Cover sikit ^^

 

 

Sumber : PING BUSUK
BudakGila,
JannahAzahar's

Crush saya G-Dragon. Awak? xD

2 000 budak comel:

Nur Iffah said...

Setuju! Tu la kan, kenapa mesti umur 15 tahun? Hmmm...

JannahAzahar✿◕ ‿ ◕✿ said...

yupp. lari ikut bf tu. haish -.-

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar