// Short Little Girl // More thans word: Speechless.

Friday 28 September 2012

Speechless.


Assalamualaikum :) *abaikan gambar yang tak berapa nak cun tuh* 
Harini aku updated lagi sementara boleh updated. SO, kira-kira lagi 10 hari nak exam, tak tolak sabtu ahad lagi. Jadi hanya beberapa hari saje lagi and the best things is aku belum buat preparation satu haprak pums. So, mulai next week aku takkan online facebook, twitter and blogging *maybe ;)* Tapi insyaallah aku akan updated perkembangan aku kat twitter sahaja ;) Btw, aku kenalkan, Mr. Twitter. My new crush okay? XD 
Aku memang takboleh hidup tanpa dia. Krik Krik. Coz aku now pakai tweet2me via phone so senang aihh nak tweeting XD Okay lets story about `crush`. Baru-baru ni aku dapat tahu yang ex-crush aku *cehh, ada ex-crush seyhh* yang dia dah ada awek ><! Hancurr lebur takat beku pum ada bhaa. Time tuh macam nak ketop jeh kepala dia *tibe-tibe jeh nak ketuk dia eak -.- dia tak tahu pape pun* Awek dia form 1 sekolah aku and maybe dorang kenal time practise koir. So,  kerek ahh. Aku apalagi, dah menyampah tengok dia yang asyik datang kelas aku nak jumpa kawan dia -.-! Kfine. Aku dah taknak 'minat' kau pum. And kalau korang nak tahu crush aku tuh chinese :) Dia tak macam chinese. That the one yang buat aku crush kat dia :') Now, no more his name in my mind ^________________^

Okay. Dengan ini, saya Jannah Azahar mendoakan kejayaan batch 97 tahun dalam Peperiksaan Menengah Rendah 2012. So, belajar secara smart ehh? ;) Jaga kesihatan anda. -JNNH-


Crush saya G-Dragon. Awak? xD

0 000 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar