// Short Little Girl // More thans word: Happy Merdeka | Result Trial

Thursday 30 August 2012

Happy Merdeka | Result Trial

Selamat Hari Merdeka Malaysia !

Tumblr_m9lg7loskh1rclrwzo1_500_large

Orang lain sambut merdeka happy, but aku kena study struggle! Peperiksaan real dah nak dekat. So, aku kena belajar lagi. Result trial aku meningkat tapi still belum cukup untuk aku. Aku nak 8A! Tak kira apa pun yang terjadi. Aku tetap nak! :)

Aku tak nak malukan ibu ngan ayah aku. Dorang nak datang time amek slip pmr real nanti so aku kena bagi dorang result yang bagus. Aku harap sangat paper-paper yang aku dapat B meningkat ke A. Korang semua doakan kejayaan aku ye ^^!

Kepada sesiapa yang lahir 31 Ogos kira anak merdeka letuw :D

Crush saya G-Dragon. Awak? xD

0 000 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar