// Short Little Girl // More thans word: When I Fallen In Love --"

Wednesday 23 May 2012

When I Fallen In Love --"

Assalamualaikum for dear Muslim readers and Hi for non-Muslim readers ^^
Okay. First saya nak cakap yang tajuk di atas tiada kaitan dengan apa yang saya nak tulis harini :) Saje bagi suspens :D

I want this ring ! >.<

Berbalik pada kes , saya memang dah lama sangat tak updated blog. Updated-2 je blogface dah baru. Cepatkan? Hewhew. Terjumpa blogskin. Tengok-2 macam cun je. Then terus sarung kat blog burok ni ^^" This Friday last day for exam and holiday for 2 weeks. So long right. But for me its too short :D But okay lah dapat holiday kan? ^^"
Kadang terfikir apa lah yang nak dibuat cuti nanti --" Hangout? Yes! Dapat hangout ngan kawan-kawan. #macam ramai noh kawan .hee* Then ofcourse layan Korea je cuti-cuti ni. Takpun gi tengok movie ke eak? Huhu. Movie apa je lah yang best holiday nanti --"

Haish, asyik talking about holiday je. Exam entah ke mana --" Actually exam susah sangat for orang yang kurang kepandaian macam aku :'( Seriously malu and sedih bila dapat tahu result Mathematic >.< Hancurr!! Musnah!! Macam mana nak score untuk PMR nanti?!! Tuhan sahaja yang tahu apa perasaan saya sekarang. Memang frust menonggeng lah dengan result Math ni. Tak lena dibuatnya. Macam mana lah nak bagitahu parents about this --"

Okay, malas nak fikir lagi. Just tenangkan fikiran :')
Thats all. Kbye ^^v


FYI , this is my Bias ^^ *Kim Myung Soo*


Crush saya G-Dragon. Awak? xD

0 000 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar