// Short Little Girl // More thans word: Timeline ? -_-"

Saturday 11 February 2012

Timeline ? -_-"


Tajuk hari ni nak story pasal fesbuk aku. Kenapa? Haiya -_- aku tertekan button timeline pulak dahh -_-
Sedih babe! Aku nak fesbuk aku yang lama. Yang normal. Yang cun *lahh pulak* Hurm, tapi semuanya hanya sia-sia sahaja :')
Takbole tukar sampai bila-II pungg -_-"


Geramnya saya ^^"
Dah lah susah pakai timeline ni. Burok semacam adalah :')
Dah macam-II tutorial hapuskan timeline aku cuba tapi apakan daya semuanya tak berhasil -_-
Korunk sukew ke pakai timeline ni? Best ea? Bole letak cover picture? Huhu. Tengok cover picture aku. Cun tak? Haha. Seram betol tengok , tinggal berapa bulan jew nak PMR. Huu .

-Wish Me Luck-




Crush saya G-Dragon. Awak? xD

0 000 budak comel:

 
Copyright © . All Right Reserved by Jannah Azahar